9 Nisan 2012 Pazartesi

Ürünlerimizin Fotoğrafları Çektim Nihayet

Tekrardan merhabalar arkadaşlar,

İlk gönderimi attıktan sonra elimde ürettiğimiz el işlerinden bulunmadığı için fotoğraflarını yükleyemedim. Bugün baktım ve yaklaşık 10 gün olmuş o gönderiden bugüne kadar.Blogu bu kadar uzun süreli pasif tutmak istemiyorum, ürünlerimizin fotoğraflarını çektim ve günden güne yeni gönderiler atarak ürünlerimizi tanıtacağım ve elimden geldiği kadar yapılış tekniklerini de anlatacağım.

Ne yazık ki elimizdeki pike takımlarından hiç örnek kalmadığı için şimdilik onların fotoğrafları yok fakat nevresim takımları, koza işleri, beyaz iş, keçe işi vs.. gibi tekniklerin örneklerinin fotoğraflarını çektim ve getirdim.

Birkaç gün içinde güzel konularda buluşmak dileğiyle görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder